Grao en Economía |
Asignaturas |
Economía de la Empresa: Dirección y Organización |
Resultados de aprendizaje |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Economía de la Empresa: Dirección y Organización | Código | 611G01008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Primero | Formación Básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias del título | ||
Aplicar el análisis de los problemas, criterios profesionales basados en el manejo del gap analysis y balanced scorecard | A4 A11 A12 |
B8 B9 |
C1 C4 |
Valorar criticamente situaciones empresariales reales basándose en los conceptos analizados en las clases magistrales. | A13 |
B5 B6 B7 |
C6 |
CE1- Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público. -Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público. -Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica. | A1 A2 A3 |
B1 B2 B3 B4 |
C5 C7 C8 |
CE5-Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma. Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial. -Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. A8 CE8-Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. | A5 A6 A7 |
||
Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. -Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional. A11 CE11Leer e comunicarse no ámbito profesional en máis dun idioma, en especial en inglés. | A8 A9 A10 |
|