Teaching GuideTerm Faculty of Economics and Business |
Grao en Administración e Dirección de Empresas |
Subjects |
Investigación de Mercados |
Sources of information |
|
|
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Investigación de Mercados | Code | 611G02024 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Basic |
Grande Esteban, I.;Abascal Fernández, E. (2014). Fundamentos y Técnicas de Investigación Comercial. Esic, Madrid Merino Sanz, Mª J. (coord.) (2015). Introducción a la Investigación de Mercados. Esic Esteban Talaya Águeda (2014). Investigación de mercados. Esic (). COMISIÓN NACIONAL DE LOS MERCADOS Y LA COMPETENCIA. (). AGENCIA ESPAÑOLA PROTECCIÓN DATOS. |
|
|
Complementary | |
|
|