Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Enxeñeiros de Camiños, Canais e Portos |
Enxeñeiro Técnico en Obras Públicas - Especialidade en Construccións Civís |
Asignaturas |
Análise de Estruturas por Ordenador |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Análise de Estruturas por Ordenador | Código | 632111513 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 2º cuadrimestre |
Primeiro-Segundo-Terceiro | Optativa | 3.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Capacitación científico-técnica para a asesoría, a análise, o deseño, o cálculo, o proxecto, o mantemento, a conservación e a explotación nos campos relacionados coa enxeñaría civil: topografía, materiais de construción, xeotecnia, estruturas, edificación, hidráulica, enerxía, enxeñaría sanitaria, medio ambiente, enxeñaría marítima e urbanismo. |
A5 | Coñecemento da profesión de enxeñeiro técnico de Obras Públicas na especialidade de Construcións Civís e das actividades que se poden realizar no ámbito da enxeñaría civil. |
A15 | Capacidade para analizar e comprender como as características das estruturas inflúen no seu comportamento e para coñecer as tipoloxías máis usuais na enxeñaría civil. Capacidade para aplicar os coñecementos sobre o funcionamento resistente das estruturas para dimensionalas seguindo as normativas existentes e utilizando métodos de cálculo tradicionais e numéricos. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar o pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B10 | Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|