Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Mestrado en Investigación Química e Química Industrial (plan 2016) |
Asignaturas |
Síntese estereoselectiva |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Síntese estereoselectiva | Código | 610509012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Utilizar a terminoloxía da reactividade química, e a descrición apropiada das reaccións estereoselectivas. | AM1 |
BM10 |
|
Capacidade para manexar e comunicar, tanto por escrito, coma de forma oral, os conceptos básicos de estereoquímica dinámica en Química Orgánica. | BM2 BM4 BM10 |
||
Familiarizarse coa representación tridimensional das moléculas, valorando axeitadamente as conformacións accesibles a estas. | BM1 BM2 BM3 BM7 BM10 |
||
Capacidade para visualizar estruturas moleculares mediante o manexo de modelos xerados por cálculos mecanocuánticos. | AM2 AM4 AM7 |
BM1 BM2 BM3 BM7 BM11 |
|
Entender a relación entre a estrutura tridimensional dos compostos orgánicos e o seu reactividade. | BM1 BM2 BM10 |
||
Comprender as propiedades estruturais e a reactividade dos centros proestereogénicos en os procesos nos que se xeran elementos estereogénicos. | AM1 |
BM1 |
|
Explicar de modo racional o resultado dunha reacción química no referente á Estereoquímica do proceso. | BM1 BM4 BM7 |
||
Coñecer os principais tipos de reaccións de creación de centros estereogénicos, entendendo os seus mecanismos. | AM1 |
BM1 BM3 BM4 BM10 |
|
Entender os efectos estereoelectrónicos que operan na reactividade química. | AM1 |
BM1 BM4 BM5 |
|
Valorar a importancia da análise de estruturas de transición das reaccións químicas, e visualizar as mesmas obtidas por cálculos mecanocuánticos. | AM2 AM4 AM7 |
BM1 BM2 BM3 BM7 BM11 |
|
Entender como a quiralidad de compostos naturais enantiopuros pode transmitirse a outros produtos quirales non racémicos a través de transformacións químicas. | AM1 AM8 |
BM1 BM2 BM5 BM10 |
|
Comprender a cuantificar as proporcións relativas de diastereoisómeros e enantiómeros empregando métodos químicos e físicos. | AM1 |
||
Predicir o resultado dunha reacción química na que se xeran novos estereocentros. | AM1 |
BM1 |
|
Resolver secuencias sintéticas para a obtención de moléculas quirales non racémicas. | AM1 |
BM4 BM5 BM11 |
|
Adquirir e utilizar información bibliográfica referida aos procesos sintéticos nos que se xeran estereocentros. | BM7 BM10 |
|