Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Grao en Información e Documentación |
Asignaturas |
Aspectos Xurídicos de Acceso á Información |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Aspectos Xurídicos de Acceso á Información | Código | 710G02020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 C12 C16 C17 | Contestación a cuestións relacionadas cos temas impartidos. O alumno escollerá entre a proba escrita e a proba oral. Tanto nunha como noutra haberá de responder a preguntas curtas e unha máis larga sobre un tema en xeral | 30 |
Estudo de casos | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 C19 | Contestación a probas sobre estudo de casos. | 10 |
Lecturas | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 | Os alumnos deberán entregar un resumo das lecturas feitas | 10 |
Sesión maxistral | A1 A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C5 C6 C7 | A asistencia as sesión maxistrais é fundamental para o proceso de aprendizaxe | 30 |
Traballos tutelados | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 C3 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C13 C14 C15 C18 | Valorarase a claridad de ideas na exposición dos traballos, a metodoloxía utilizada , e a definción tanto de obxetivo como de conclusións | 10 |
Prácticas a través de TIC | A6 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C3 C6 C7 | A utilización das TIC para a elaboración dos traballos tutelados é fundamental para a súa exposición e presentación | 10 |
Observacións avaliación | |||
A asistencia ás clases tanto expositivas como interactivas é fundamental para o entendemento e a aprendizaxe da materia, pero nesa asistencia inclúese a participación nas clases contestando as preguntas formuladas pola profesora, os resumos das lecturas feitas e tanto nestes coma nos traballos tutelados é fundamental a claridade de ideas na exposición dos traballos e das lecturas e o entendemento dos seus contidos.
"Aqueles/as alumnos /as |
|