Mestrado Universitario en Ciencias. Tecnoloxías e Xestión Ambiental (plan 2012) |
Asignaturas |
Trabajo Fin de Máster |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Trabajo Fin de Máster | Código | 610500026 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 18 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidad docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Ciencias da Navegación e da Terra Proxectos Arquitectónicos e Urbanismo Química Analítica Química Física e Enxeñaría Química 1 Química Fundamental |
|||||||||||||
Coordinador/a | Correo electrónico | |||||||||||||
Profesorado | |
Correo electrónico | ||||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descripción general | O Traballo de Fin de Mestrado consiste na elaboración integral e indivudual, por parte de cada estudante, dun proxecto concreto, baixo a dirección dun ou máis profesores, a elexir de entre unha relación feita pública anualmente. Esta asignatura posibilita ao alumno a integración dos coñecementos e habilidades de especialización adquiridos durante os seus estudos de Mestrado, con espíritu crítico e autonomía. Asimesmo, permite avaliar a capacidade do alumno para redactar, discutir e defender o propio traballo a un nivel especializado. Os Temas concretos dos Traballos de Fin de Mestrado daranse a coñecer ao principio do primeiro cuadrimestre de cada curso académico. Serán función dos alumnos matriculados e a dispoñibilidade de profesores para dirixilos, e estarán relacionados cos contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o mestrado. | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |
|