Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Grao en Economía |
Asignaturas |
Investigación de Mercados |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación de Mercados | Código | 611G01040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
Grande Esteban, I.;Abascal Fernández, E. (2014). Fundamentos y Técnicas de Investigación Comercial. ESIC Merino Sanz, Mª J. (coord.) (2010). INTRODUCCIÓN A LA INVESTIGACIÓN DE MERCADOS. ESIC Esteban Talaya Águeda (2014). INVESTIGACIÓN DE MERCADOS. ESIC (). AGENCIA ESPAÑOLA PROTECCIÓN DATOS. (). COMISIÓN NACIONAL DE LOS MERCADOS Y LA COMPETENCIA. |
|
|
Bibliografía complementaria | |
|
|