Guía DocenteCurso Facultade de Humanidades e Documentación |
Mestrado Universitario en Patrimonio Cultural: A Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal |
Asignaturas |
Traballo Fin de Mestrado |
Competencias do título |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Traballo Fin de Mestrado | Código | 710476025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Coñecer o patrimonio cultural do Noroeste peninsular dende un punto de vista diacrónico. |
A2 | Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional. |
A3 | Coñecer os diferentes bens e recursos patrimoniais que identifican tanto a Galicia como ó Norte de Portugal, para o desenvolvemento de convenios de colaboración e conservación conxuntos. |
A5 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais. |
A7 | Coñecer as producións literarias de Galicia e Norte de Portugal. |
A8 | Coñecer linguas modernas: uso correcto, oral e escrito, das linguas propias da eurorrexión. |
A9 | Coñecer os textos historiográficos como fontes literarias e as técnicas historiográficas. |
A11 | Coñecer e preparar estratexias de desenvolvemento cultural a nivel eurorrexional. |
A16 | Coñecer os Museos e Arquivos da eurorrexión: fondos, organización e posibilidades de traballo investigador. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B9 | Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da |
B10 | Capacidade de xestión da información relevante. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|