Teaching GuideTerm Faculty of Humanities |
Licenciado en Humanidades |
Study programme competences / results |
Type A | Code | Study programme competences / results - Specific | |
A1 | Coñecemento das producións culturais da Humanidade (Arte, Pensamento, Literatura e Institucións). | ||
A2 | Coñecemento do pasado desde un punto de vista diacrónico. | ||
A3 | Coñecemento do espazo e do territorio. | ||
A4 | Coñecemento dos diferentes bens e recursos patrimoniais e do seu réxime xurídico. | ||
A5 | Coñecemento de estratexias de desenvolvemento cultural e medioambiental. | ||
A6 | Coñecemento do comportamento humano individual e social. | ||
A7 | Coñecemento sincrónico e diacrónico de diversas realidades culturais actuais. | ||
A8 | Coñecemento básico da realidade socio-política contemporánea. | ||
A9 | Coñecementos de linguas e culturas clásicas. | ||
A10 | Coñecementos de linguas modernas. | ||
A11 | Coñecemento de técnicas e métodos de traballo e análise das ciencias humanas e sociais. | ||
A12 | Uso correcto, oral e escrito, das linguas propias. | ||
A13 | Uso correcto, oral e escrito, de alomenos unha lingua estranxeira. | ||
A14 | Deseño e produción de bens culturais. | ||
A15 | Avaliación de impactos medioambientais e patrimoniais. | ||
A16 | Avaliación da viabilidade de proxectos. | ||
A17 | Innovación na presentación e difusión da cultura. | ||
A18 | Identificación e construción creativa das necesidades do mercado cultural. |
Type B | Code | Study programme competences / results - Basic / General | |
B1 | Aprender a aprender. | ||
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. | ||
B3 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | ||
B4 | Traballar de forma autónoma con iniciativa. | ||
B5 | Traballar de forma colaborativa. | ||
B6 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. | ||
B7 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. | ||
B8 | Comunicación oral e escrita nas linguas propias. | ||
B9 | Capacidade de expresión oral e escrita nunha lingua estranxeira. | ||
B10 | Capacidade de análise e de síntese. | ||
B11 | Capacidade de xestión da información relevante. | ||
B12 | Capacidade de integración en equipos multidisciplinares. | ||
B13 | Recoñecemento da riqueza da diversidade e da multiculturalidade. | ||
B14 | Saber traballar con equipos internacionais. | ||
B15 | Saber abordar conflitos interpersoais. | ||
B16 | Capacidade para a adaptación a cambios no contorno. | ||
B17 | Capacidade para emprender melloras e propoñer innovacións. | ||
B18 | Capacidade de dirección e liderado. | ||
B19 | Motivación e compromiso cara á calidade nas actuacións profesionais. | ||
B20 | Creatividade e orixinalidade no pensamento e a práctica. | ||
B21 | Sensibilidade social, sentido da xustiza e da equidade e sensibilidade cara á desigualdade. | ||
B22 | Sensibilidade polo medio ambiente e a súa protección. |
Type C | Code | Study programme competences / results - Transversal / Nuclear |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|