Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares e Socioeducativa |
Asignaturas |
Instrumentos para a avaliación de programas e servizos |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Instrumentos para a avaliación de programas e servizos | Código | 652512218 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema I- Fundamentación da avaliación de programas e servizos | 1.1 Conceptualización. 1.2. Proceso avaliador e funcións da avaliación 1.3. Tipos de avaliación 1.4. Deseño de avaliación 1.5 Modelos de avaliación |
Tema II-A avaliación de axentes, ámbitos e proxectos socioeducativos | 2.1. Avaliación de axentes de intervención 2.2. Avaliación de ámbitos de intervención 2.3. Avaliación de proxectos de intervención |
Tema III- Procedementos, técnicas e instrumentos de avaliación. | 3.1. Técnicas e análise da realidade de diagnóstico (análise documental, técnica parellas a rotación caderno de campo; de brainstorming) 3.2. Técnicas para implantación e seguimento de fase (construción dunha torre, observación, debate en grupo, entrevista, prazas de arte) 3.3. técnicas de avaliación (técnica DAFO; lista de control; cuestionario técnico) |
Tema IV. Redacción e presentación de informes de avaliación | 4.1. Tipos de informes 4.2. Organización e estrutura do informe 4.3. Redacción e criterios de valoración do informe |
|