Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Mestrado Universitario en Bioloxía Molecular , Celular e Xenética |
Asignaturas |
Xenómica |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Xenómica | Código | 610441014 | |||||||||||||||||||||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||||||||||||||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Departamento | Bioloxía |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Web | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | Denomínase xenómica ao estudo integral do funcionamento, evolución e orixe dos xenomas. A xenómica utiliza coñecementos derivados de distintas disciplinas como xenética, bioloxía molecular, bioquímica, informática, estatística, matemáticas e física. A diferenza da xenética clásica que a partires dun fenotipo (xeralmente mutante) procura o xene ou xenes responsables dese fenotipo, a xenómica ten como obxectivo predicir a función dos xenes a partir da súa secuencia ou das súas interaccións con outros xenes. As denominadas ciencias ómicas están na vangarda da ciencia, feito debido ás posibilidades abertas polas novas tecnoloxías de secuenciación masiva, aos avances en bioinformática e aos algoritmos cada vez máis sofisticados para análise de xenomas completos. | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|