Teaching GuideTerm Faculty of Sport Sciences and Physical Education |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Subjects |
Teaching Basketball |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Teaching Basketball | Code | 620G01018 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Research (Research project) | A5 A8 B4 B11 B16 C1 | A avaliación deste apartado terá en conta os seguientes temas: 1. Presentación do proxecto en tempo e forma. 2. Desenrolo das tarefas previstas no plano de investigación. 3. Entrega dos resultados no prazo previsto. O incumplimento destas directrices tedrá como consecuencia una redución da calificación outorgada polo conxunto do traballo. |
25 |
Physical exercise | A25 A5 | Execución das habilidades específicas básicas do baloncesto: 1. Lanzamento de tiro libre 2. 1x1 3. 3x0 en medio campo e 4. 3x3 en medio campo. |
25 |
Mixed objective/subjective test | A26 B16 C1 | Proba para comprobar o nivel alcanzado polos alumnos no dominio das competencias relativas aos procesos de ensino-aprendizaxe do baloncesto, en especial á representación gráfica do bloqueos e sua defensa e das defensas colectivas (zonas e individuais) e cómo atacalas. | 25 |
Simulation | A5 A8 A9 A12 A25 A26 B1 B4 B11 B16 C3 C1 | Os alumnos terán que realizar e gravar en video as seguintes habilidades específicas e situacións de xogo reducido (3x3): 1. Lanzamento de tiro libre até fazer 3 encestes consecutivos. 2. Realización dun bloqueo directo nos diversos roles (xogador con balón, xogador sen balón e defensa nas dúas situacións) 3. Realización dun bloqueo directo e continuación nos diversos roles (xogador con balón, xogador sen balón e defensa nas duas situacións). 4. Realización dun bloqueo indirecto vertical nos diversos roles (xogador con balón, xogador sen balón e defensa nas dúas situacións). 5. Realización dun bloqueo indirecto vertical e continuación nos diversos roles (xogador con balón, xogador sen balón e defensa nas duas situacións). 6. Realización dunha situación de xogo 3x3 en medio campo, de forma que o alumno a avaliar faga dous bloqueos directos e dous indirectos na secuencia. 7. Realización da defensa nunha situación de xogo 3x3 en medio campo, de forma que o alumno a avaliar faga na secuencia a defensa de dous bloqueos directos, unha como defensor do xogador con balón e outra do bloqueador e dous indirectos, unha como defensa do xogador que corta e outra do bloqueador. |
25 |
Assessment comments | |||
Os alumnos deberán alcanzar entre os diversos criterios de avaliación un mínimo do 50% da nota para lograr o aprobado. Os No se manterá ningunha calificación para cursos sucesivos. Os Na segunda oportunidade, se non cumple os Os alumnos Matrícula parcial. 1ª oportunidade. Os alumnos incluidos nesta situación terán a misma avaliación que o resto dos alumnos. Matrícula parcial. 2ª oportunidade. Os alumnos incluidos nesta situación terán a misma avaliación que o resto dos alumnos. Os Non se gardará a nota de ningún examen dun curso para o seguinte. |
|