Teaching GuideTerm Faculty of Sport Sciences and Physical Education |
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
Subjects |
Healthy Water Activities and Lifesaving (optional) |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Healthy Water Activities and Lifesaving (optional) | Code | 620G01042 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer en profundidade o medio acuático, tanto artificial (piscinas, parques acuáticos e outros posibles) como natural (praias, rías, ríos, encoros e outros posibles). | A4 A17 A21 |
B3 B14 |
C3 C6 |
Detectar as necesidades, características e intereses de diferentes poboacións de usuarios potenciais. | A1 A29 A35 |
B7 B15 |
C3 C4 C6 |
Identificar a estrutura que determina un programa de intervención específico no medio acuático. | A4 A6 A8 A14 A17 A21 A29 A33 |
B2 B7 B9 B10 B14 |
C3 C6 |
Coñecer as variables que inflúen no risco de accidentes acuáticos para a súa prevención. | A21 A29 A36 |
B3 B7 B19 |
C2 C3 C6 |
Coñecer as técnicas e protocolos de actuación na primeira intervención. | A29 A30 A33 |
B2 B4 B5 B7 B9 B12 |
C2 C3 C6 C7 C8 |
Aplicar solucións prácticas para o desenvolvemento de programas de intervención no medio acuático. | A6 A14 A17 A21 A27 A33 |
B2 B3 B6 B8 B10 B16 |
C1 C2 C3 |
Deseñar programas de intervención segundo as características dos usuarios que garantan a súa seguridade e a calidade dos mesmos. | A6 A8 A14 A16 A17 A21 A24 A36 |
B2 B5 B7 B8 B9 B10 B19 |
C1 C3 C6 C7 |
Dominar técnicas específicas de socorrismo acuático. | A21 A27 A30 A33 A36 |
B2 B3 B4 B8 B11 B16 B18 B19 B20 |
C4 C7 |
Dominar técnicas e protocolos básicos de primeira intervención. | A29 A30 |
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B16 B19 |
C1 C2 C7 C8 |
Potenciar a vontade do servizo aos demais, a través dunha intervención profesional respectuosa e responsable. | A5 |
B4 B5 B8 B11 B12 B15 B16 B18 B19 |
C1 C4 |
Espertar a capacidade de análise crítica sobre os conceptos fundamentais da materia para adaptarse á realidade e tentar mellorala. | A3 |
B8 B11 B19 |
C4 C6 |
Fortalecer a capacidade de afrontar creativamente as dificultades diarias. | A5 |
B3 B11 B20 |
C4 C5 C8 |
Sensibilizar sobre as diferentes características dos usuarios e os diferentes enfoques que pode ter o programa de intervención acuática. | A1 A4 A7 |
B3 B4 B5 B11 B16 B18 |
C1 C4 |
Concienciar sobre o risco implícito de calquera actividade acuática e o importante papel que cumpre a función preventiva e de intervención. | A5 A29 |
B3 B7 B8 B9 B16 B19 |
C1 C4 C7 |
|