Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Capacidade para comprender a complexidade dos procesos educativos en xeral e dos procesos de ensino-aprendizaxe en particular (fins e funcións da educación e do sistema educativo, teorías do desenvolvemento e da aprendizaxe, o contorno cultural e social e o ámbito institucional e organizativo da escola, o deseño e desenvolvemento do currículo, o rol docente...). |
A2 |
Coñecemento dos contidos para ensinar, comprendendo a súa singularidade epistemolóxica e a especificidade da súa didáctica. |
A7 |
Preparar, seleccionar, construír e empregar materiais didácticos, incorporando axeitadamente as TIC. |
A8 |
Empregar a avaliación como elemento regulador e promotor da mellora dos procesos de ensino aprendizaxe e da súa propia formación. |
A9 |
Realizar actividades educativas de apoio no marco dunha educación inclusiva. |
A12 |
Ser quen de relacionarse, comunicarse e colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno. |
A13 |
Ser quen de dinamizar co alumnado a construcción participada de regras de convivencia democrática, enfrontar e resolver de forma colaborativa situacións problemáticas e conflitos interpersoais de natureza diversa. |
A16 |
Ser capaz de potenciar o rendemento académico do alumnado e o seu progreso escolar no marco dunha educación integral. |
A17 |
Coñecer os fundamentos científicos das áreas que conforman o currículo da educación infantil, así como as teorías sobre a adquisición e o desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B10 |
Capacidade de análise e síntese. |
B20 |
Coñecemento doutras culturas e doutros costumes. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |