Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
As actitudes na aprendizaxe de matemáticas |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | As actitudes na aprendizaxe de matemáticas | Código | 652439023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Demostrar unha comprensión do marco teórico que debe dirixir e orientar a investigación e innovación no Ensino das ciencias, empregando rigorosamente os métodos empregados pola Didáctica das ciencias, así como as habilidades técnicas necesarias para dotarlle do rigor científico acorde á área de coñecemento. | AI22 |
||
Traballar de forma autónoma e con iniciativa. | BI3 |
||
Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. | BI8 |
||
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. | CM5 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CM7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CM8 |
|