Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Asignaturas |
Complementos de formación para la enseñanza de las ciencias II |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Complementos de formación para la enseñanza de las ciencias II | Código | 652601112 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | Anual |
Primero | Obligatoria | 5 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Prueba objetiva | A16 A18 C1 C4 C6 C7 C8 | Examen final sobre los contenidos de la materia Se valorara: Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares. Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
60 |
Análisis de fuentes documentales | A16 A18 C1 C6 C7 C8 | Elaboración del un trabajo original sobre contenidos y metodologías aplicadas al ámbito científico Se valorara: Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares. Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
40 |
Observaciones evaluación | |||
La asistencia a las sesiones presenciales es obligatoria. En El Na primeira oportunidade - Avaliaranse as actividades e traballos realizados durante o curso e proba escrita. A Cualificación será a media ponderada das notas obtidas en cada parte, debendo obter en cada unha delas un aprobado (5 sobre 10). - É requisito imprescindible unha asistencia mínima do 80% de asistencia ás sesións presenciais. No caso de non alcanzarse dito porcentaxe as actividades/traballos non serán avaliados e a cualificación será de non presentado.
Na segunda oportunidade - O alumnado que asistíu a lo menos ó 80% das sesiones deberá repetir as partes nón superadas (actividades/traballos e/ou proba escrita). - Os estudantes que non alcanzaran o porcentaxe de asistencia esixida ás sesións presenciais deberán presentar, individualmente, todas as actividades/traballos propostos ó longo do curso- - En calquera caso casos, a cualificación será a media ponderada das notas obtidas en cada parte, debendo obter en cada unha delas un aprobado (5 sobre 10).
Os estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: - Deberán poñelo en coñecemento do profesor a primeira semana de clase - Na primeira oportunidad, ademáis da proba escrita, terán que realizar, individualmente, todas as actividades/traballos propostos ó longo do curso e entregálos nas datas que estableza o profesorado. A cualificación final será a media ponderada das notas das actividades e traballos realizados durante o curso e da nota da proba escrita, debendo obter en cada unha das partes un aprobado (5 sobre 10). - Na segunda oportunidad, deberán repetir ás partes non superadas (actividades/traballos e/ou proba escrita). |
|