Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Bases didácticas da educación especial inclusiva |
Contidos |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Bases didácticas da educación especial inclusiva | Código | 652G01034 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A atención á diversidade na escola: evolución e modelos |
Evolución da Educación Especial Modelos de atención á diversidade |
2. As diferenzas de capacidades na aula de Educación Infantil | As diferenzas de habilidade motórica As diferenzas de habilidade relacional e comunicativa As diferenzas de capacidade cognitiva |
3. As diferenzas por factores sociais, ambientais e culturais na Educación Infantil |
Resposta educativa ante a diferenza sociocultural Inmigración e escola infantil |
4.Medidas curriculares de resposta á diversidade na escola infantil |
As adaptacións do curriculum en Educación Infantil: formas e modelos Os recursos educativos |
5.Organización da resposta á diversidade na educación infantil | O apoio educativo á diversidade: modelos e organización Organización. funcións e marco lexislativo do apoio á diversidade |
6. O papel da comunidade educativa no proceso de deseño, planificación e implementación de iniciativas que camiñen cara a inclusión social | A implicación da familia A participación de axentes e institucións sociais A creación de equipos interdisciplinares para desenvolver a proposta de inclusión educativa |
|