Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Educación psicomotriz y habilidades motrices |
Resultados de aprendizaje |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Educación psicomotriz y habilidades motrices | Código | 652G01039 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaje | Competencias / Resultados del título | ||
Experimentar intervenciones prácticas analizando críticamente su aplicación a la Educación Infantil. | A2 A12 A53 A54 A55 A56 |
B1 B2 B3 |
|
Adquirir el conocimiento relativo al aprendizaje psicomotor en los niños y niñas de 0 a 6 años y la estructura anatómica y fisiológica que interviene en el mismo. | A16 |
B23 |
C7 |
Coñecer os componentes da psicomotricidade e a súa influencia no desenvolvemento psicomotor do neno. | A2 |
B11 |
C3 |
Coñecer o desenvolvemento psicomotor e deseñar a intervención didáctica en nenos de 0 a 6 anos co fin de estimular dito desenvolvemento. | A26 A55 |
B5 B6 B12 B18 |
C8 |
Ser capaz de diseñar, crear, por en práctica e avaliar tarefas que fomenten o traballo da psicomotricidade e habilidades motrices básicas para nenos de 0 a 6 anos. | B9 B10 B17 |
C6 C7 |
|
Ser capaz de diseñar, crear, por en práctica e avaliar tarefas que fomenten o traballo da psicomotricidade e habilidades motrices básicas para nenos de 0 a 6 anos. | A9 A21 A22 A24 A53 A54 A55 A56 |
C6 |
|
Coñecer o desenvolvemento psicomotor e deseñar a intervención didáctica en nenos de 0 a 6 anos co fin de estimular dito desenvolvemento. | A6 A8 A36 A55 |
B10 B12 |
|
Coñecer os componentes da psicomotricidade e a súa influencia no desenvolvemento psicomotor do neno. | A53 A56 A60 |
||
Adquirir el conocimiento relativo al aprendizaje psicomotor en los niños y niñas de 0 a 6 años y la estructura anatómica y fisiológica que interviene en el mismo. | A16 A62 |
||
Experimentar intervenciones prácticas analizando críticamente su aplicación a la Educación Infantil. | A66 |
B22 |
C4 C7 |
|