Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Lingua galega e a súa didáctica |
Resultados de aprendizaxe |
Datos Identificativos | 2017/18 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua galega e a súa didáctica | Código | 652G02005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer o currículo de Lingua e Literatura Galega na E. Primaria. | A45 |
||
Ser capaz de analizar criticamente as propostas curriculares procedentes da administración educativa. | A45 |
B3 |
|
Coñecer o comportamento fónico, morfosintáctico, léxico e pragmático da lingua galega. | A46 |
||
Utilizar en cada contexto comunicativo os trazos fónicos, morfosintácticos e léxicos adecuados da lingua galega. | A46 |
||
Distinguir o dialectal do estándar e o correcto do incorrecto, e aplicar estas distincións á aprendizaxe da lingua galega na aula de E. Primaria. | A46 |
||
Posuír un dominio alto da expresión oral, da lectura e da escritura en lingua galega. | A46 |
||
Expor con corrección, falando e escribindo en lingua galega, ideas previamente elaboradas, e facelo de maneira coherente e organizada. | A46 |
B9 |
|
Saber comunicarse no centro educativo de xeito apropiado e eficaz en lingua galega nas diferentes situacións docentes. | A43 A44 A45 A46 A47 A48 A49 A50 A51 A52 A53 |
B3 B7 B8 B9 B10 B13 B21 B22 B23 B24 B25 |
C8 |
Ser capaz de organizar e conducir o desenvolvemento das destrezas orais e escritas en lingua galega na E. Primaria. | A50 |
||
Coller gusto e hábito pola lectura e pola escritura en lingua galega e fomentalos no alumnado. | A48 |
||
Tomar conciencia do papel do profesorado como modelo lingüístico | A46 A48 A52 |
C1 |
|
Acadar un dominio axeitado da expresión oral e escrita en lingua galega | A46 |
C1 C2 |
|
Coñecer os principais recursos bibliográficos e dixitais para o ensino-aprendizaxe da lingua galega | B15 |
C3 |
|
Coñecer o marco xurídico polo que se rexe a utilización das linguas no sistema educativo galego | A45 |
||
Aprender a desenvolver a programación didáctica na área lingüística | A45 |
||
Coñecer as metodoloxías para o ensino da lingua en contextos multilingües | A50 |
||
Coñecer as particularidades da situación sociolingüística galega e ser capaz de introducir a perspectiva da educación para o desenvolvemento en propostas de sensibilización e/ou dinamización lingüística | A14 A29 A34 A49 A50 |
B6 |
C4 |
Saber deseñar estratexias para a aprendizaxe da lingua galega do alumnado galegofalante e non galegofalante | A49 A50 A52 |
||
Saber transmitir actitudes e valores positivos en relación coa lingua e cultura galega | A50 |
|