Teaching GuideTerm Faculty of Work Sciences |
Mestrado Universitario en Prevención de Riscos Laborais e Riscos Comúns |
Subjects |
Civil Protection and Emergency Management |
Assessment |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Civil Protection and Emergency Management | Code | 760482009 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies | Description | Qualification |
Guest lecture / keynote speech | B5 C4 C8 | Exposición oral que ten por finalidade transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". Esta última modalidade tamén pode reservarse a un tipo especial de lección impartida en ocasións especiais non só polo docente encargado da materia, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso casi exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. | 10 |
Directed discussion | A1 B4 | Técnica de dinámica de grupos en que os membros dun grupo discuten sobre un tema, previamente preparado |
10 |
Objective test | A9 A10 B1 C1 | Proba obxectiva Proba escrita empregada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo rasgo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. É un instrumento de medida, elaborado rigurosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas e rendimento, entre outras cousas. A proba en cuestión pode combinar distintos tipos de preguntas, tales como preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e de asociación. Igualmente, pode construírse cun só tipo de algunha destas preguntas. | 60 |
Case study | B2 C3 C5 | Perante unha situación específica que plantea un problema, trátase de comprender, valorar e resolver a través dun proceso de discusión. Ante un problema en concreto (caso), que describe unha situación real, o estudantado debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razonada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos. |
10 |
Problem solving | B3 C6 C7 | Trátase de resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se teñan traballado, que poden ter máis dunha solución. |
10 |
Assessment comments | |||
The students that have recognised dedication part time of this matter, |
|