Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias |
Grao en Química |
Asignaturas |
Química Inorgánica 3 |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Química Inorgánica 3 | Código | 610G01023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A1 A4 A5 A6 A15 B1 B2 B3 C1 | Periodicamente, o alumnado realizará unha serie de probas curtas, de tipo test ou resposta breve, durante as sesións de solución de problemas. Estas probas obxectivas están deseñadas tanto para avaliar o grao de adquisición de competencias, como para afianzar os contidos vistos nas sesións maxistrais. Esta actividade non só permitirá facer un seguimento da evolución do alumnado, senón que tamén servirá de ferramenta para detectar aqueles aspectos da materia que presentan unha maior dificultade de comprensión. | 15 |
Proba mixta | A1 A3 B2 B3 B4 B7 C1 C2 | Consistirá nunha proba de conxunto que se celebrará ao final do cuadrimestre. Constará tanto de preguntas de desenvolvemento, como de preguntas tipo test e problemas que serán similares aos expostos ao longo do curso. | 70 |
Solución de problemas | A3 A4 A15 A24 B1 B2 B3 B4 C1 C2 C6 C7 | Cualificaranse tanto as respostas do alumnado como a súa participación individual ou de grupo nas correspondentes actividades presenciais. Ocasionalmente, e a requirimento do profesor, o alumno deberá entregar os boletíns de problemas que tamén poderán ser avaliados. |
10 |
Obradoiro | A5 A6 A8 A9 A10 A14 A16 B5 C2 | Teranse en conta non so aspectos asociados ás actividades realizadas nos mesmos, senon tamén o nivel de participación e de coñecementos demostrado polo alumnado. |
5 |
Observacións avaliación | |||
A cualificación final será a - Proba mixta, até un máximo 7 puntos. - Clases de "Solución de problemas" - Probas Obxectivas até un máximo de 1,5 puntos. A proba mixta, constará de dous parciais, o Con todo, para superar a materia será necesario acadar Dado que a cualificación se basea no modelo de De acordo con esta metodoloxía de avaliación, Dentro do mesmo contexto de "avaliación continua" Para o alumnado con recoñecemento de A metodoloxía docente e as actividades que a |
|