Learning outcomes |
Study programme competences / results |
- Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
|
C2
|
- Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
- Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
- Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
- Aprender a aprender. |
|
B1
|
|
- Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B2
|
|
- Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B3
|
|
- Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B4
|
|
- Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B7
|
|
- Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
- Traballar de forma colaborativa |
|
B5
|
|
- Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. |
A4
|
|
|
- Coñecer a cinética do cambio químico, incluíndo a catálise e os mecanismos de reacción. |
A10
|
|
|
- Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. |
A14
|
|
|
- Recoñecer e analizar novos problemas e planear estratexias para solucionalos. |
A15
|
|
|
- Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química. |
A16
|
|
|
- Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. |
A22
|
|
|
- Explicar, de xeito comprensible, fenómenos e procesos relacionados coa Química. |
A24
|
|
|
- Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. |
A25
|
|
|