Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Asignaturas |
Publicidade audiovisual |
Fontes de información |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Publicidade audiovisual | Código | 616G01012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Bibliografía básica |
García Uceda, M. (2011). Las claves de la publicidad. Madrid: ESIC |
|
|
Bibliografía complementaria |
Feliu García, E. (1984). Los lenguajes de la publicidad. Universidad de Alicante: Alicante Bassat, L. (2004). El libro rojo de la publicidad: ideas que mueven montañas. Barcelona: Debolsillo |
- Os alumnos deberán consultar semanalmente o Campus Virtual (moodle) para seguir o desenvolvemento da asignatura. |
|