Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Motivación y emoción en contextos educativos |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Motivación y emoción en contextos educativos | Código | 652438005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 1º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodologías | Competéncias | Descripción | Calificación |
Prueba mixta | A12 A13 B1 B2 B8 | Preguntas de resposta curta e tipo test | 40 |
Trabajos tutelados | A3 A16 B3 B6 B8 C6 C7 | Exposición e presentación dos traballos | 30 |
Presentación oral | A12 A13 A14 A15 B6 B8 C1 | Exposición e presentación oral dos traballos desenvolvidos ao longo do curso | 10 |
Análisis de fuentes documentales | A17 B1 B2 B3 B6 B8 C8 | Resumo dos documentos audiovisuais e bibliográficos traballados nas diferentes sesións | 20 |
Observaciones evaluación | |||
Aqueles estudantes que non asistan regularmente á materia (< 85% das sesións) serán avaliados mediante un exame de contidos teórico-prácticos que computará o 100% da avaliación. |
|