Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos. |
A2 |
Saber identificar os factores persoais, psico-sociais e/ou educativos que poden pór en risco a saúde das persoas. |
A3 |
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
A4 |
Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación. |
A5 |
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
A6 |
Saber como especificar a demanda e os obxectivos do caso, e en función deles, recoller a información. |
A7 |
Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
A8 |
Coñecer as bases para establecer hipóteses respecto dun caso concreto e, a partir das mesmas, saber deducir enunciados contrastables. |
A9 |
Coñecer os métodos e técnicas cuantitativos e case-cuantitativos de recollida de información en psicoloxía aplicada. |
A10 |
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención psicolóxica. |
A11 |
Coñecer as limitacións e restricións de todo tipo (persoais, sociais, económicas,éticas, etc.) que ten a investigación científica e técnica. |
A12 |
Adquirir un coñecemento teórico básico sobre o estado da arte nas diferentes áreas implicadas na psicoloxía aplicada. |
A15 |
Ser capaz de analizar críticamente as publicacións científicas. |
A16 |
Adquirir os coñecementos e destrezas necesarias para a exposición e defensa dun traballo de investigación. |
A18 |
Mostrar un compromiso ético e profesional con respecto ás responsabilidades cívicas, sociais e globais. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Capacidade de organización e planificación. |
B3 |
Traballo en equipo. |
B5 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
B6 |
Razoamento crítico. |
B7 |
Compromiso ético. |
B8 |
Aprendizaxe autónoma. |
B9 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
B10 |
Motivación pola calidade. |
B11 |
Resolución de problemas. |
B12 |
Toma de decisións. |
B13 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. |
B14 |
Habilidades interpersoais. |
B15 |
Capacidade de traballar cun equipo interdisciplinario. |
B16 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
B17 |
Valoración da diversidade e da multiculturalidade. |
B18 |
Habilidade para traballar de forma autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |