Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Psyco-Educational Intervention in People with Difficulties in Learning to Write |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Psyco-Educational Intervention in People with Difficulties in Learning to Write | Code | 652438021 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1- TEORIAS E MODELOS DE ESCRITURA |
1.1. O CONTEXTO HISTORICO E SOCIAL DA INVESTIGACION EN ESCRITURA. 1.2. TEORIAS E MODELOS. |
2- DESARROLLO DA ESCRITURA |
2.1. O CEREBRO E A ESCRITURA. 2.2. FACTORES COGNITIVOS NO DESENVOLVEMENTO DA ESCRITURA. |
3- MODELOS E APROXIMACIÓNS INSTRUCCIONALES |
3.1. AVALIACIÓN DA ESCRITURA. 3.2. ESTRATEXIAS INSTRUCCIONALES NO ENSINO DA ESCRITURA. |
4. ESCRITURA E POBOACIÓNS ESPECÍFICAS | 4.1. INSTRUCIÓN EN ESCRITURA PARA ALUMNOS CON DIFICULTADES NA APRENDIZAXE. |
5. INVESTIGACIÓN NA ESCRITURA | 5.1. ANÁLISE DALGUNHAS INVESTIGACIÓNS ESPAÑOLAS |
|