Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Asignaturas |
Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura | Código | 652438021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Establecer coñecementos previos e aclarar aspectos da guia docente. |
Estudo de casos | Análisis de casos. Evaluación e intervención. |
Lecturas | Lectura de artigos que permiten profundar no tema correspondente. |
Obradoiro | Seminario taller que facilite profundar nalgunhas estratexias de ensino-aprendizaxe. |
Traballos tutelados | Seguimento da escritura de casos reais que facilitan a integración da teoría e a práctica. |
Investigación (Proxecto de investigación) | Deseño dun proxecto de investigación que permita desenvolver as partes fundamentais do mesmo e/ou proba mixta (tipo test, pregunta curta e caso) na que deben aplicar a teoría á práctica. |
Proba mixta | Se os alumnos elixen esta opción, será unha proba mixta (tipo test, pregunta curta e caso) na que deben aplicar a teoría á práctica. |
|