Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Psychological assessment and intervention in learning disabilities |
Assessment |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Psychological assessment and intervention in learning disabilities | Code | 652438023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Directed discussion | A5 A12 A13 A14 B16 C3 | Avaliarase a participación, o interés, o esforzo pola aprendizaxe así como a capacidade de tomar decisións, participar na busca de solucións, contestar e responder de forma constructiva e crítica | 10 |
ICT practicals | A9 A18 B11 B15 B17 C3 C5 | Trátase de realizar un informe psicolóxico da actividade realizada a elexir entre cinco plantexadas na clase coa intención de por en marcha o rigor e a empatía con respecto á avaliación e intervención | 10 |
Objective test | A1 A11 A20 B2 B4 C4 C6 | Trátase dunha proba obxectiva de verdadeiro-falso con duas opcións a responder unha de coarentra enunciados acerca dos contidos teóricos da asignatura e coa finalidade de avaliar a exactitude e concreción obtida da sua aprendizaxe | 40 |
Collaborative learning | A8 A15 A17 B5 B10 B14 C1 C2 | A aprendizaxe continua, o desenvolvemento de habilidades de axuda, a aprendizaxe creativa, a empatía e a calidade de aprendizaxe serán avaliadas de forma continuada ao longo do período de clase; para elo, cada día establecerase unha pequena actividade de seguemento desta laboura para poder discernir a calidade de aprendizaxe de cada alumno/a e no seu conxunto | 20 |
Long answer / essay questions | A4 A14 A17 B11 C1 | contará cos criterios de rigor científico-profesional onde respetar dominio, rigor, expresión e creatividade na exposición que se realice | 20 |
Assessment comments | |||
|