Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
De la integración a la inclusión educativa del alumnado con necesidades educativas especiales |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | De la integración a la inclusión educativa del alumnado con necesidades educativas especiales | Código | 652439010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Portafolio del alumno | Nel recolleranse os resultados das actividades realizadas no seminario, a análise de fontes documentais, os eventos científicos e divulgativos que se analicen nas sesións presenciais, debidamente enriquecidas polo traballo persoal e individual do alumno ou alumna |
Eventos científicos y/o divulgativos | Utilizaranse as ocasións propiciadas polo entorno do alumnado para afondar na realidade da inclusión socioeducativa: conferencias, exposicións, congresos, etc, que serán expostos no grupo e incluídos no portaflio |
Análisis de fuentes documentales | Utilizaranse documentos audiovisuais e bibliográficos: fragmentos de reportaxes, documentais, películas, noticias de actualidade, biografías, que son relevantes para analizar a segregación, a integración e a inclusión social e educativa |
Lecturas | Serán facilitadas con antelación para que se revisen antes das sesións presenciais co fin de potenciar unha discusión informada nas sesións de seminario. |
Seminario | Nas sesións presenciais potenciarase a discusión argumentada de todos os membros do grupo, así como a elaboración dos esquemas básicos que logo os alumnos e alumnas desenvolveran máis ampliamente en base ao estudo e reflexión individual |
|