Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Mestrado Universitario en Innovación, Orientación e Avaliación Educativa |
Asignaturas |
Educación y políticas de igualdad |
Evaluación |
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Educación y políticas de igualdad | Código | 652439012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Máster Oficial | 2º cuatrimestre |
Primero | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Portafolio del alumno | O proceso de avaliación explicarase pormenorizadamente ao alumnado o primeiro día do seminario, tendo en conta as particularidades, intereses e dilemas individuais | 10 | |
Seminario | O proceso de avaliación explicarase pormenorizadamente ao alumnado o primeiro día do seminario, tendo en conta as particularidades, intereses e dilemas individuais | 40 | |
Análisis de fuentes documentales | O proceso de avaliación explicarase pormenorizadamente ao alumnado o primeiro día do seminario, tendo en conta as particularidades, intereses e dilemas individuais | 40 | |
Eventos científicos y/o divulgativos | De ser o caso, invitarase ao alumnado a participar como ointe a algunha conferencia, acto académico de especial importancia para a materia | 10 | |
Observaciones evaluación | |||
O proceso de avaliación explicarase pormenorizadamente ao alumnado o primeiro día do seminario, tendo en conta as particularidades, intereses e dilemas individuais
|
|