Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva | Código | 652498050 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Prof. Jesús Alegría Introdución: Bases téoricas para a evaluacion da lectura nos xordos | |
Prof. María A. Mayor Tema 1.- As persoas xordas e as lingua escrita Tema 2.- -Estratexias de lectura e escritura das persoas xordas Tema 3.- Fonoloxía e aprendizaxe da lectura en persoas xordas |
|
Prof. Isabel Pérez Tema 4.- Estratexias de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Propostas de avaliación | Nivel de lectura dos alumnos con xordeira no ensino obrigatorio. Estratexias que utilizan no acceso á lingua escrita. Diferenzas entre os alumnos oíntes, e alumnos xordos con e sen axudas técnicas. Propostas de avaliación e intervención. |
|