Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
E1 - Coñecer as bases teóricas do traballo interdisciplinar e identificar os seus centros de interese en contextos escolares e non escolares. |
A2 |
E2 - Identificar e analizar criticamente propostas interdisciplinares no ámbito educativo. |
A7 |
E7 - Capacidade de aplicar coñecementos teóricos relativos ás Didácticas Específicas, tanto á investigación como á innovación e a avaliación. |
A9 |
E9 - Ensaiar e avaliar formulacións de ensino disciplinares ou interdisciplinares en contextos educativos reais, e promover propostas de mellora en relación cos resultados obtidos. |
A10 |
E10 - Coñecer os fundamentos teóricos que sustentan a investigación e innovación no ámbito das Didácticas Específicas. |
A15 |
E15 - Identificar criterios de calidade e control tanto na investigación como na práctica docente, fomentando o espírito crítico, reflexivo e innovador. |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B9 |
G4 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
B12 |
G7 - Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C1 |
T1 - Capacidade de análise e síntese. |
C2 |
T2 - Capacidade de adaptación a situacións novas. |
C3 |
T3 - Traballar de forma autónoma e con iniciativa. |
C5 |
T5 - Capacidade de organización e planificación en ámbitos educativos disciplinares e interdisciplinares. |
C6 |
T6 - Capacidade de innovar (creatividade) dentro de contextos educativos escolares e non escolares. |
C7 |
T7 - Comportarse con ética e responsabilidade social e ambiental como docente e/ou investigador. |
C8 |
T8 - Ser capaz de comunicarse cos seus compañeiros, coa comunidade educativa e coa sociedade en xeral no ámbito das súas áreas de coñecemento. |
C11 |
T11 - Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |
C13 |
T13 - Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos. |