Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil |
Asignaturas |
Dificultades na Aprendizaxe das Matemáticas. Enfoque Práctico |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Dificultades na Aprendizaxe das Matemáticas. Enfoque Práctico | Código | 652534010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
As linguaxes da matemática |
Importancia do uso simultáneo de linguaxes distintas na actividade matemática. A linguaxe verbal A linguaxe simbólica A linguaxe gráfica |
Compoñentes afectivos. |
Actitudes cara as matemáticas Ansiedade matemática Influencia das compoñentes afectivas no desempeño matemático |
Análise e estudo de casos prácticos. | Dificultades en contexto Resposta ás dificultades Implementación práctica de actividades metacognitivas na aula |
Tarefas auténticas en matemáticas | Distinción entre tarefas auténticas e estándar. Problemas matemáticos realistas Aplicación das matemáticas na vida cotiá |
Metacognición | Activación de procesos metacognitivos Preguntas metacognitivas Metacognición y resolución de problemas |
|