Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Subjects |
Tutoring and Careers Guidance |
Learning aims |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Tutoring and Careers Guidance | Code | 652601002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 2 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Distinguir e aplicar os diferentes recursos e estratexias para a acción titorial. | AJ5 AJ7 AJ9 AJ12 AJ26 AJ30 AJ34 |
CC1 CC3 CC4 CC7 |
|
Tranferir o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse, aplicando os principios éticos á práctica profesional e persoal | AJ26 AJ34 |
CC1 CC3 CC4 CC7 |
|
Participar no deseño, implantación, seguemento e avaliación do plan de acción titorial (PAT) do centro, poñendo en práctica as competencias sociais para traballar en equipo e salvaguardar os obstáculos que vaian xurdindo | AJ7 AJ9 AJ34 |
CC1 CC3 CC4 CC7 |
|
Enumerar as funcións do titor en relación ao alumnado, familias e resto do profesorado e analizar o que isto conleva. | AJ5 AJ10 AJ37 |
CC1 CC4 CC7 |
|
Definir a orientación e a titoria e as súas relacións, así como describir e identificar o modelo institucional galego de orientación. | AJ5 AJ9 AJ10 AJ37 |
CC1 CC3 CC7 |
|