Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
2 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Tecnoloxía |
Subjects |
Practicum |
Learning aims |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Practicum | Code | 652602206 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 12 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
1. Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias das respectivas ensinanzas, atendendo ao nivel de formación dos estudantes. | AJ15 AJ17 AJ20 AJ32 |
CC3 CC4 CC5 CC6 |
|
2. Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e adquirir estratexias para estimular o esforzo do alumnado e promover a súa capacidade por si mesmo e con outros, e desenvolver habilidades de pensamento e decisións que promovan a súa capacidade docente. | AJ5 AJ15 AJ17 AJ33 AJ34 AJ35 AJ36 AJ37 |
CC1 CC2 CC8 |
|
3. Dominar destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar a aprendizaxe e a convivencia na aula, e tratar problemas de disciplina e resolución de conflitos. | AJ5 AJ20 AJ33 AJ34 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8 |
|
4. Deseñar e desenvolver espazos de aprendizaxe, con especial atención á equidade, á educación emocional e en valores, á igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres, á formación cidadá e o respecto aos dereitos humanos. | AJ5 AJ15 AJ20 AJ34 AJ35 |
CC1 CC2 CC4 CC5 CC7 CC8 |
|
5. Coñecer as dinámicas organizativas e de funcionamento dun centro de secundaria ou formación profesional, así como levar a cabo unha primeira aproximación tutelada ao funcionamento dunha aula de ensino secundario e familiarizarse coa cultura organizativa dun centro escolar. | AJ5 AJ15 AJ17 AJ20 AJ34 AJ35 AJ37 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC7 |
|
6. Vivenciar, contrastar e valorar, nun escenario real, as contribucións dos diferentes módulos teóricos, e tomar conciencia das funcións da profesión docente e dos coñecementos, actitudes e destrezas que se requiren para o seu exercicio. | AJ5 AJ15 AJ20 AJ32 AJ35 |
CC1 CC2 CC5 CC6 CC7 CC8 |
|
7. Deseñar e desenvolver espazos de aprendizaxe, con especial atención á equidade, á educación emocional e en valores, á igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres, á formación cidadá e o respecto aos dereitos humanos e actuar sostiblemente a favor do medio ambiente | AJ5 AJ15 AJ17 AJ20 AJ32 AJ34 AJ37 |
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8 |
|