Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física |
Subjects |
Projects of innovation and educational investigation(research) in physical education |
Methodologies |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Projects of innovation and educational investigation(research) in physical education | Code | 652603E1I3 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 2 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmtir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. |
Supervised projects | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Realizarase un traballo tutelado no que se desenvolverá un proxecto de innovación educativa no ámbito da Educación Física na Educación Secundaria Obrigatorio e/ou Bacharelato. Promoverase que os alumnos realicen os proxectos integrados. |
Collaborative learning | Traballarase na aula, a través de pequenos grupos nos que o alumnado traballará conxuntamente na resolución de tarefas asignadas pola profesora para optimizar a súa propia aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. |
Oral presentation | Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, propoñendo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. |
Directed discussion | Promoveranse actividades de debate sobre diferentes aspectos do temario, nas que se contrastarán as idas e opinións de todo o alumnado e tratarase de buscar puntos de consenso. |
Document analysis | Analizaranse diversos documentos audiovisuais e/ou bibliográficos relevantes para a temática da materia con actividades especificamente deseñadas para a análise dos mesmos. |
|