Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Learning and education of the modules of formation(training) and labour orientation | Code | 652606621 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 12 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | As actividades inicias teñen como finalidade que o alumnado tome conciencia dos seus coñecementos previos, de xeito que se convertan nun referente para a análise e reflexión do que precisan aprender e das aprendizaxes construídas na materia. |
Guest lecture / keynote speech | A sesión maxistral utilízase para presentar os sete temas que se abordan na materia. |
Document analysis | A análise das fontes documentais ten como finalidade o afondamento nos contidos presentados nas sesións maxistrais e que fundamentan teórica e legalmente a planificación curricular. |
Oral presentation | Consiste na presentación ante o grupo-clase da planificación do módulo de FOL e unidade didáctica). |
Collaborative learning | A aprendizaxe colaborativa está implícita no resto das metodoloxías que son realizadas en grupo. |
Simulation | Consiste no deseño dunha programación e dunha unidade didáctica para un dos módulos da especialdiade, contextualizadas nun centro, nun ciclo e nun grupo de alumnado. É un tarefa que se realiza en grupo e responde as características e pasos da aprendizaxe basada en proxectos. |
ICT practicals | A utilización das TIC está relacionada coa construción da propia contorna de aprendizaxe e co papel do profesorado como curador de contidos. Estas dúas actividades son compartidas con outras materias do itinerario. |
Student portfolio | Consiste na elaboración dun informe de aprendizaxe no que o alumnado ha de dar conta: a) das aprendizaxes construídas a través das sesións maxistrais, da análise de fontes documentais e das tarefas grupais e individuais. b) das necesidades de formación nas que ha de seguir formándose. c) da transferibilidade das aprendizaxes no período de prácticas e na realización do TFM |
Objective test | Exame tipo test sobre os contidos máis conceptuais |
|