Presentación oral |
C3 C1 |
A presentación vai ser avaliada polo resto dos compañeiros e compañeiras a partir dunha rúbrica. |
10 |
Prueba objetiva |
A16 A18 A19 A24 A30 A34 |
As preguntas abordan algúns contidos de tipo conceptual, vinculados á comprensión de terminoloxía específica |
10 |
PARTICIPACIÓN DO ALUMNADO NA AVALIACIÓN
Unha dás premisas é que ou alumnado participe non proceso de avaliación participando na delimitación dous criterios de avaliación e cualificación e como axente dá avaliación, a través de procedementos de auto e coavaliación. Por esta razón, vos criterios de cualificación e de avaliación poden ser modificados.
COMPETENCIA LINGÜÍSTICA EN GALEGO
A competencia lingüística en galego tamén vai ser obxecto de avaliación na presentación oral e nas actividades escritas grupais e individuais. Ou seu peso na cualificación final pode chegar atei 1 punto.
ASISTENCIA A asistencia ás sesións presenciais é obrigatoria. Ou alumnado con asistencia regular que ocasionalmente non acuda a unha sesión deberá de facer individualmente e entregar as actividades realizadas na aula. Non caso de non acadar ou 80% de asistencia a cualificación será de non presentado. Para as persoas con matrícula a tempo parcial e dispensa académica hai unha modalidade de avaliación específica. Antes do inicio dá materia teñen que solicitar unha titoría para establecer e ou proceso de seguimento. Ou exame terá un peso do 30%, a actividade de simulación do 60% e e as prácticas TIC do 10%.
REQUIRIMENTOS PARA APROBAR A MATERIA A cualificación final será ou resultado dás puntuación obtidas nas actividades de avaliación. Para superar a materia é indispensábel obter a metade dá cualificación en cada unha dás actividades. Cando non realícese algunha dás actividades de avaliación a cualificación será non presentado. Na avaliación dá segunda oportunidade deberán de recuperarse as actividades non superadas. É obrigatorio ou uso dunha linguaxe inclusiva. Ou non cumprimento deste requisito terá consecuencias negativas na cualificación, restando un punto.
FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA a) Ausencia de citación de fontes As citas e referencias a calquer tipo de texto deben declararse ao longo do texto e non apartado de referencias bibliográficas, utilizando as normas APA 6º edición. b) Plaxio Ou plaxio será motivo de suspenso, en aplicación do artigo 14.4 dá normativa académica de avaliaicón dá UDC, que establece: " na realización de traballos, ou plaxio e a utilización de material non orixianl, incljido aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa dá súa procedencia e, se é ou caso, ou permido do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade"
Normativa académica de avaliación, revisión e reclamación dá UDC: https://www.udc.é/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf http://www.educacion.udc.é/?pagina=propiedade-intelectual
|