Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Psychological Intervention and Prevention in Learning Disorders |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Psychological Intervention and Prevention in Learning Disorders | Code | 652G01022 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | Exponse unha análise de casos para establecer o punto de partida |
Simulation | Realizaranse actividades de presentación tanto da guía docente como do grupo-clase para a introdución da materia |
Mixed objective/subjective test | A proba de avaliación final será unha proba mixta que combine preguntas de resposta curta, preguntas abertas, e de multiples opcións. Tamén pode exporse unha situación de aula para que sexa analizada, segundo expúxose na clase. |
Supervised projects | En grupos (mínimo 3 e máximo 5) deberán elaborar materiais de instrución para previr as dificultades na aprendizaxe (segundo os diferentes temas). Estes traballos serán orientados polo profesor nas súas diferentes fases. Non se admitirán traballos individuais. |
Oral presentation | Por grupos, presentarán ante os seus compañeiros os materiais elaborados para cada tema. |
Collaborative learning | Traballo en pequenos grupos segundo o tema tratado. A profesora orienta o traballo e o resultado final depende da achega de todos os membros do grupo. Apréndese a través da colaboración. |
Workbook | Segundo o tema, haberá lecturas de profundización. |
Case study | Analizaranse casos reais, segundo o tema, e tentarase dar resposta desde o punto de vista dun profesor de infantil. |
Workshop | Realizaranse talleres que orientarán os traballos nas diferentes fases. |
|