Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Didáctica da expresión musical |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da expresión musical | Código | 652G01023 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e utilizar cancións para promover a educación auditiva, rítmica e vocal. | A54 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | C7 |
||
Aprender a aprender. | B1 |
||
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | C3 |
||
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. | B25 |
||
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas. | B22 |
||
Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas. | A57 |
||
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. | A55 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
||
Coñecer os fundamentos musicais, plásticos e de expresión corporal do currículo desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. | A53 |
||
Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión musicais, as habilidades motrices, o debuxo e a creatividade. | A56 |
|