Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Religion, Culture and Values |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Religion, Culture and Values | Code | 652G01044 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A13 | Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalista; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. |
A37 | Adquirir coñecemento sobre a evolución do pensamento, as costumes, as crenzas e os movementos sociais e políticos ao longo da historia. |
A40 | Promover o interese e o respecto polo medio natural, social e cultural a través de proxectos didácticos adecuados. |
A45 | Coñecer a tradición oral e o folclore. |
B18 | Capacidade para relacionarse positivamente con outras persoas. |
B20 | Coñecemento de outras culturas e de outras costumes. |
B24 | Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|