Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Teaching and Learning Children's Literature |
Methodologies |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Teaching and Learning Children's Literature | Code | 652G02029 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Workshop | Participación activa nos distintos obradoiros programados na aula, así como as programadas fóra desta. Levarase un control de asistencia que será imprescindíbel para optar á avaliación desta parte da materia. Así mesmo, as actividades desenvolvidas nos Obradoiros poderán tamén ser avaliadas a partir de textos escritos solicitados ao alumnado sobre os contidos traballados nestes. |
Guest lecture / keynote speech | Exposición dos contidos da materia por parte do profesorado. |
Workbook | Lectura de fragmentos ou obras seleccionadas de literatura infantil e xuvenil, así como de textos, de recoñecido prestixio científico, especializados en didáctica da literatura infantil e xuvenil, en animación á lectura e en educación literaria en termos xerais. |
Mixed objective/subjective test | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. |
Student portfolio | Desenvolvemento dun traballo individual ou en grupo (en función do alumnado matriculado na materia) sobre un tema traballado nas clases interactivas. Terase en conta a capacidade para seleccionar fontes bibliográficas de calidade, así como a capacidade para elaborar un discurso sintético, claro e correcto do punto de vista expresivo. |
|