Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Design and Development of the Socio-Educational Action |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Design and Development of the Socio-Educational Action | Code | 652G03002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Supervised projects | A9 A10 A11 A13 B1 B2 B5 C4 | Traballo en equipo: estudo de caso Criterios de cualificación do estudo de caso: - Informe: adecuación aos requisitos de estrutura e contido, e elaboración da información. - Anexos: organización e análise de datos (resúmos). - Traballo de campo (cantidade e pertinencia da recollida de datos, número de compoñentes do equipo, complexidade/diversidade dos datos). |
40 |
Document analysis | A1 A2 A9 A10 A11 B1 | Examen sen material diseñado para examinar ideas procedentes das fontes documentais, establecer conexiónss entre contidos, dar razóns e argumentar. Criterios de avaliación: - Definición de conceptos: mencionando aspectos claves. - Explicación de conceptos: presentación razonada das características ou implicacións relacionadas cos conceptos. - Relación fundamentada entre contidos de propostas ou proxectos diferentes ofrecendo información sobre as razóns dos vínculos. |
40 |
Collaborative learning | A1 A2 A6 A9 A10 A11 A13 C1 | Cartafol do grupo (10%) e asistencia a clase (10%) Criterios de avaliación do cartafol: - análise da información - presentación da información - número de traballos incluidos |
20 |
Assessment comments | |||
Cualificación final: Tanto o exame como o traballo de estudo de caso teñen que ser avaliados con nota mínima de 5 para poder considerse aptos. Integridade académica: Os contidos incluidos nos traballo deben estar Recoméndase consultar: www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/GuiaRevMarzo2012APA6taEd.pdf http://www.ugr.es/~plagio_hum/0401Prevencion.htm Política antiplaxio:
Debe consultarse: http://www.ugr.es/~plagio_hum/ http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plagio-academico Composición dos grupos e traballo: Nas tarefas en grupo, incluído o traballo tutelado, a avaliación de cada membro variará en función da asistencia a clase, as sesións obrigatorias de seguimento e en función da implicación no proceso. Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de avaliación ponde darse variacións na composición dos grupos e no número de compoñentes se, a criterio da profesora, así se asegura a elaboración apropiada do mesmo. Asistencia: Cunha asistencia inferior o 80% das clases presenciais non contará a nota da aprendizaxe colaborativa. Se realiza o exame sen superar o requisito de asistencia, a cualificación final del alumnado será de 50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Dispensa académica de exención de asistencia: Aqueles alumnos/as con dispensa académica de exención de asistencia serán avaliados a través de traballo e exame individual, igual que aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das clases. A nota final será de 50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Será necesario unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo. Linguaxe non discriminatoria: É obrigatorio o uso dunha linguaxe correto, respectuoso e inclusivo, evitando termos discriminatorios relativos a xénero, a etnia, a procedencia social, a diversidade funcional, a orientación sexual, etc. O non cumplimento deste requisito acarreará consecuencias negativas na nota de ata un punto menos. Transversalidade de xénero e interculturalidade: Será valorada positivamente a consideración de cuestións inclusivas en materia de xénero e interculturalidade. |
|