Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Social Pedagogy |
Learning aims |
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Social Pedagogy | Code | 652G03006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Recoñecer os diferentes campos de profesionalización da educación social e identificar novos ámbitos emerxentes. | A1 A5 A16 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | A20 |
C1 |
|
Escoller e optar criticamente por fontes de coñecemento, procedementos e recursos tecnoloxícos que redunden nunha escolla contrastada da información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |
||
Determinar razoadamente os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa nos seus ámbitos de actuación, poñendo en relación as súas implicacións. | A2 A3 A5 A14 |
||
Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa á luz dos diferentes modelos teóricos. | A3 A5 A16 |
||
Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. | A5 A14 |
||
Capacidade para indagar e producir coñecemento nun determinado campo | A2 A3 A14 |
||
Identificar e emitir xuízos razoados sobre problemas socioeducativos para mellorar a práctica profesional. | A14 A16 |
||
Mostrar unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos poñendo en valor estratexias comunicativas basadas na escoita activa, a empatía e o emprego normalizado de linguas minorizadas | A20 |
B5 |
C1 |
Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. | A14 |
B2 |
|
Mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión ao expresar opinións e posicionamentos e nas propias actuacións | B3 B5 |
||
Caracterizar a traxectoria da Educación Social e a configuración do seu campo e identidade profesional desde os seus inicios ate a actualidade | A1 A16 |
||
Asumir activamente os principios dunha cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. | A20 |
B3 |
|