Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Género, igualdad y educación |
Evaluación |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Género, igualdad y educación | Código | 652G03007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Competencias / Resultados | Descripción | Calificación |
Estudio de casos | A2 A9 A15 A17 B4 | Adoptando o feminismo como marco conceptual, selección dunha temática para deseñar un proxecto coeducativo nalgún dos ámbitos da educación social: centro de menores, escola, centros cívicos, asociacións de ocio, deporte e tempo de lecer, campamentos, etc. As datas para o seu desenvolvemento e sesións de titoría contempladas para este fin, serán acordadas na aula, a proposta da profesora. Ademáis de ser incluído no Portafol, cada grupo expoñerá o seu proxecto co obxeto de compartilo, sometelo a debate e valoralo. |
10 |
Portafolio del alumno | A1 A2 A3 A8 A14 A20 B3 B6 C1 C7 | Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introductorio que conterá os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumnado ó longo do semestre. Inclúe todo o traballo realizado : notas de clases, tarefas desenvolvidas, resumos, dificultades atopadas , comentarios etc. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora ós distintos grupos. | 20 |
Prueba mixta | A2 A3 A14 B6 C1 C6 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. | 70 |
Observaciones evaluación | |||
Criterios de evaluación:
- Comprensión de las ideas básicas, dominio conceptual, uso de diferentes fuentes de información en la elaboración de las respuestas, rigurosidad, profundidad y coherencia, originalidad y pertinencia de las relaciones, argumentación/fundamentación - Estilo lingüístico: claridad, corrección lingüística, síntesis, y orden en la estructura y en la presentación oral/escrita. Modalidad de evaluación en función del grado de asistencia. OPCIÓN A: Para el alumnado que asiste/participa en las actividades de aula (asistencia superior al 80%): a) Diseño y Presentación oral de un Proyecto de coeducación que será expuesto en el aula (20%). b) Examen sin material sobre los contenidos de la materia (80%). OPCIÓN B. Para el alumnado que no asiste/participa de las actividades de aula (asistencia inferior al 80%): a) Examen: Prueba mixta sobre los contidos de la materia (100%). Nota: En las dos opciones de examen es preciso contestar, cuando menos parcialmente, a todas las cuestiones formuladas (en caso contrario la cualificación será de Suspenso), y obtener una evalución favorable en cada una de las partes de la materia. En caso contrario, la cualificación en Actas será la de la parte suspensa en base 10. El alumnado con reconocimiento oficial de dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia, deberá acudir a tutorías para fijar las sesiones interactivas y expositivas en las que podrá estar presente con el fin de determinar los trabajos sustitutorios, si fuese el caso. En esta tutoría será informado del procedimiento de evaluación que será el que resulte más pertinente en función de su presencia/ausencia en las sesiones interactivas. |
|