Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Lifelong Learning |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Lifelong Learning | Code | 652G03008 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Educación Permanente e Sociedade do Coñecemento |
1.1.Caracterización da sociedade do coñecemento e a economía do coñecemento. 1.2. Significado e implicacions da educación permanente no sistema educativo actual. |
2. Conceptualización da Educación Permanente | 2.1. Cara un concepto da educación permanente. Historia, definición e relación da educación permanente con outros conceptos: educación de adultos, educación recurrente, formación profesional… 2.2. Obxetivos, finalidades e principios metodolóxicos da educación permanente. 2.3. O papel da UNESCO na conceptualización da E.Permanente: Os catro pilares. |
3. Contradicións e problemas da posta en práctica da filosofía da educación permanente | 3.1. Confusión terminolóxica. 3.2. Confusión educativa. 3.3. Contradicións entre os seus principios e os seus obxetivos nun mundo global. |
4. O enfoque crítico da Educación Permanente: A Educación Popular e Paulo Freire | 4.1. A Educación Permamente Adaptativa vs. Educación Permanente liberadora. 4.2. A investigación participativa como método de intervención na realidade social. |
|