Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Education of Unprotected Children and Social Conflict |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2018/19 | |||||||||||||
Subject | Education of Unprotected Children and Social Conflict | Code | 652G03016 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
NÚCLEO I: Unha historia do presente das medidas de regulación, protección e control da infancia. | 1.1. A infancia: categoría sociohistórica. 1.2. O sistema tutelar. 1.3. Dos tribunais de nenos ós xulgados de menores. |
NÚCLEO II: As infancias e os seus dereitos. O sistema de protección infantil e da xustiza xuvenil. | 2.1. Pobreza, vulnerabilidade e exclusión social. 2.2. Aproximación conceptual: desprotección, desadaptación e delincuencia. 2.3. O sistema de protección infantil. 2.4. A (in)xustiza de menores. |
NÚCLEO III: Adolescencias socialmente conflitivas: O papel das institucións educadoras. | 3.1. Infancias nun contexto neoliberal 3.2. Xénero e conflito. 3.3. Éxito e fracaso escolar na definición das identidades xuvenís. Transicións ó mundo adulto. 3.4. Familias: entre o control e os afectos. |
NÚCLEO IV: A educación social no ámbito de menores. Traballando por proxectos | 4.1. Da educación especializada á educación social. 4.2. O proxecto educativo individualizado. 4.3. A educación en medio aberto. 4.4. A educación en acollemento residencial. Documentos de elaboración interna: Protocolos, plans, programas, proxectos, regulamentos, memorias. |
NÚCLEO V: Problematizando as prácticas socioeducativas: Pistas para innovar. | 5.1. Novos retos para a educación social. 5.2. Elementos para o diseño dun modelo educativo crítico e inclusivo. |
|