Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Recursos e estratexias para a intervención no tempo libre |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Recursos e estratexias para a intervención no tempo libre | Código | 652G03030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. Lecer e tempo libre na sociedade contemporánea e as súas potencialidades educativas. | 1.1 Lecturas para coñecer as diversas perspectivas e enfoques. 1.2 Discusión en clase. |
2. A acción-intervención educativa no tempo libre. | 2.1 Espazos, ámbitos e contextos da acción-intervención no tempo libre. |
3. A animación teatral como ferramenta de intervención no tempo libre en múltiples contextos. | 3.1 Xenealoxía da animación teatral. 3.2 A súa práctica. 3.3 O teatro lido como recurso. |
4. Unha programación: elaboración e deseño | 4.1 Pasos e factores a ter presentes na elaboración dunha programación. |
|