Guía DocenteCurso Facultade de Economía e Empresa |
Mestrado Universitario en Dirección e Administración de Empresas (2013) |
Asignaturas |
Dirección de marketing |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Dirección de marketing | Código | 611507006 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación | |||
Estudo de casos | A5 A6 A7 A8 A9 A11 B3 B6 B7 B11 B13 B14 C1 C2 C3 C5 C6 C9 C11 | Valorarase a capacidade do alumno para aplicar a metodoloxía do caso utilizando os coñecementos específicos desta materia. | 70 | |||
Solución de problemas | A5 A6 A11 B2 B7 B8 B9 B10 B12 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C10 | Valorarase a capacidade do alumno para aplicar a solución de problemas utilizando os coñecementos específicos desta materia. | 30 | |||
Observacións avaliación | ||||||
Avaliación Segunda Oportunidade: O sistema de avaliación aplicado Alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: No caso de alumnos con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, empregarase a plataforma Moodle e o correo electrónico como vehículo de comunicación principal para a xestión de contidos, titorías e a entrega de traballos. Acordarase ao comezo do curso un calendario específico de datas compatible coa súa dedicación, mais terán a mesma obriga de realizaren actividades e de acudiren a calquera tipo de proba de avaliación que o alumnado a tempo completo.
|