Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Licenciado en Comunicación Audiovisual |
Asignaturas |
Teoría da Comunicación Audiovisual |
Contidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría da Comunicación Audiovisual | Código | 616011303 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Troncal | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introducción a teoría da comunicación audiovisual. Conceptos introductorios sobre a natureza do cadro fílmico: Formalismo vs. Realismo. |
Sen especificar |
Hugo Munsterberg: A comunicación audiovisual como proceso mental. |
Sen especificar |
Rudolf Arnheim: A comunicación audiovisual como arte. |
Sen especificar |
Béla Balázs: A cultura da imaxe fronte á cultura da palabra. | Sen especificar |
André Bazin: A natureza da imaxe fílmica. |
Sen especificar |
Siegfried Kracauer:A redención da realidade física. |
Sen especificar |
Teóricos e teorías da segunda metade do século XX. | |
A montaxe “transparente”. A montaxe no cine clásico americano. |
Sen especificar |
A montaxe “realista” de André Bazin. |
Sen especificar |
A montaxe “dialéctica”. Eisenstein. |
Sen especificar |
|